Λίγοι είναι αυτοί που έχουν καταφέρει να απομακρυνθούν από τα «δίχτυα» του Instagram και του TikTok στη σημερινή εποχή. Ακόμα κι αν κάποιοι έχουν αποφύγει τη χρήση τους, σίγουρα βρίσκονται σε κύκλους όπου οι άλλοι είναι ενεργοί σε αυτές τις πλατφόρμες, επηρεάζοντας έτσι τις διατροφικές επιλογές τους.
Το Instagram και το TikTok, ως ιδιαίτερα οπτικές και επιδραστικές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, μπορούν να έχουν σημαντική επίδραση στις διατροφικές συνήθειες και τις επιλογές τροφίμων. Η επιρροή αυτή προκύπτει κυρίως από το περιεχόμενο που μοιράζονται προφίλ χρηστών, influencers και brands, το οποίο διαμορφώνει τις αντιλήψεις του κοινού σχετικά με το τι θεωρείται «υγιεινό», «μοδάτο» ή «επιθυμητό» όσον αφορά το φαγητό.
Αρκετές έρευνες έχουν δείξει ότι αυτές οι πλατφόρμες επηρεάζουν τις διατροφικές συμπεριφορές με διάφορους τρόπους. Η ανάπτυξη των social media έχει δημιουργήσει νέες διαδρομές για την προώθηση προϊόντων και τροφών, διαμορφώνοντας έτσι τις προτιμήσεις και τις επιλογές του κοινού.
Πηγή: naftemporiki.gr