Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών διοργανώθηκε φέτος από 7 έως 13 Οκτωβρίου, με εντυπωσιακό αριθμό συμμετοχών. Υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), η διοργάνωση αναδεικνύει τη σημασία της εξυπηρέτησης. Ο όμιλος ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ, με τη σκέψη ότι η εξυπηρέτηση αρχίζει εσωτερικά από τον οργανισμό, επιδίωξε φέτος να εμβαθύνει στην έννοια αυτή, προάγοντας μια εταιρική κουλτούρα που θέτει τον άνθρωπο στο επίκεντρο.
Το κεντρικό μήνυμα του ΕΙΕΠ, #togetherwecelebrate, σε συνδυασμό με το μήνυμα του ομίλου #MPES_StaPapoutsiaMou, οδήγησαν σε πολλές δράσεις όπου οι συμμετέχοντες γιόρτασαν, διασκέδασαν και ευαισθητοποιήθηκαν. Στην προσπάθεια αυτή, στόχευαν στην αναγνώριση της προσφοράς κάθε εργαζομένου, την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, και την ενίσχυση του ομαδικού πνεύματος.
Οι εταιρείες του ομίλου στόλισαν τους χώρους τους με μπαλόνια, όπου κάθε εργαζόμενος μπορούσε να γράψει τι σημαίνει για αυτόν η εξυπηρέτηση. Κάθε εργαζόμενος έλαβε ένα kit, το οποίο περιλάμβανε και ένα shoe photo booth prop, καλώντας τον να συμμετάσχει σε διαγωνισμό στέλνοντας φωτογραφίες και απαντώντας στο ερώτημα “Μπαίνω στα παπούτσια του άλλου”. Οι νικητές θα διεκδικούσαν μια από τις 10 δωροεπιταγές INTERSPORT συνολικής αξίας 1.000€.
Η εβδομάδα κορυφώθηκε με τον τελικό του τουρνουά Air Hockey, όπου οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να κερδίσουν συνολικά 500€. Κλείνοντας, η διοργάνωση επιβεβαίωσε ότι για τον όμιλο ΠΡΟΣΥΦΑΠΕ, κάθε εργαζόμενος έχει τη δική του μοναδική αξία, και όλοι μαζί εργάζονται για ένα κοινό στόχο, επιδιώκοντας την κορυφαία εξυπηρέτηση.
Πηγή: naftemporiki.gr