Στρατηγική Ανάπτυξης και Καινοτομία του Ομίλου Fourlis στην Νοτιοανατολική Ευρώπη

Στρατηγική Ανάπτυξης και Καινοτομία του Ομίλου Fourlis στην Νοτιοανατολική Ευρώπη

Ο Δημήτρης Βαλακής, CEO του Ομίλου Fourlis, αναλύει τη στρατηγική και το πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου που στοχεύει στην εδραίωσή του ως κορυφαίου παίκτη στο λιανικό εμπόριο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Η στρατηγική του Ομίλου βασίζεται σε συνεργασίες με ανθρωποκεντρικά brands που προάγουν την καινοτομία, τη βιωσιμότητα και την ποιότητα σε προσιτές τιμές. Σημειώνει τη σημαντική συμφωνία με τη Foot Locker, η οποία θα στηρίξει την επέκταση στον κλάδο των αθλητικών ειδών και τη διπλασίαση του μεγέθους του Ομίλου στον τομέα αυτό.

Η συνεργασία με την Foot Locker είναι κρίσιμη για την αναβάθμιση του επιχειρηματικού προφίλ του Ομίλου, καθώς ενισχύει τη θέση του στην αγορά και διενέμεται το εύρος των δραστηριοτήτων του. Σχεδιάζει την ανάπτυξη ενός ευρέος δικτύου καταστημάτων σε 8 χώρες της περιοχής, όπως η Ελλάδα, η Ρουμανία και η Βουλγαρία. Στη συγκεκριμένη συνεργασία, η Foot Locker, με ήδη 3 καταστήματα στην Ελλάδα, θα συμβάλλει στην ίδρυση περισσότερων από 120 καταστήματα.

Ωστόσο, η στρατηγική του Ομίλου δεν περιορίζεται αποκλειστικά στα αθλητικά είδη. Μέσα στο 2024, προγραμματίζεται το άνοιγμα νέων καταστημάτων ΙΚΕΑ και INTERSPORT σε διάφορες χώρες, μαζί με επενδύσεις που αφορούν την ανάπτυξη του logistics. Η INTERSPORT έχει ήδη εγκαινιάσει νέες τοποθεσίες, διατηρώντας την πρωτοκαθεδρία στην ελληνική αγορά αθλητικών ειδών.

Η συνολική ανάπτυξη εδράζεται σε μια προσέγγιση που ενσωματώνει την ψηφιοποίηση και τις νέες τεχνολογίες, καθώς και τη σημασία του customer service. Ο κ. Βαλαχής υπογραμμίζει ότι η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών και η δημιουργία μοναδικών εμπειριών είναι κρίσιμα στοιχεία διαφοροποίησης. Οι σύγχρονοι καταναλωτές αναζητούν μια πολυκαναλική εμπειρία, εύκολη και γρήγορη, με προϊόντα που συμμορφώνονται με υπεύθυνες πρακτικές.

Καθώς η Νοτιοανατολική Ευρώπη αποτελεί μια ταχέως αναπτυσσόμενη αγορά, η Foot Locker έχει ήδη αναδειχθεί σε κυρίαρχο παίκτη στο κομμάτι των sneakers, το οποίο αποτελεί βασικό στοιχείο της στρατηγικής του Ομίλου Fourlis. Με στόχο την επένδυση στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες, ο Όμιλος στοχεύει να αυξήσει τις πωλήσεις του και να επεκταθεί στις νέες αγορές που αναδύονται στην περιοχή.

Πηγή: naftemporiki.gr