Στο χώρο των μοντέλων υψηλών επιδόσεων και των βελτιώσεων το όνομα BBS είναι σχεδόν ιερό. Η γερμανική εταιρία κατασκευής ζαντών είναι η πρώτη επιλογή από το σύνολο σχεδόν των κατασκευαστών για τον εφοδιασμό των σπορ μοντέλων τους και αποτελεί το κορυφαίο όνομα στο χώρο από το 1970 οπότε και ιδρύθηκε. Το όνομά της είναι συνδεδεμένο με πολλά σπορ και ακριβά μοντέλα και ταυτόχρονα αποτελεί-σχεδόν-την πρώτη επιλογή και για τις after market βελτιώσεις.

Ωστόσο σύμφωνα με άρθρο στο Motor Illustrated η εταιρία κατέθεσε πρόσφατα αίτημα πτώχευσης, το τρίτο μάλιστα κατά σειρά μέσα στα τελευταία 15 χρόνια. Η αίτηση κατατέθηκε στις 16 Ιουλίου ενώ οι δύο προηγούμενες ήταν το 2011 και το 2007. Σύμφωνα με το άρθρο η αίτηση αναφέρει πως η εταιρία δεν είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις οικονομικές της υποχρεώσεις λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας καθώς η ζήτηση είναι σημαντικά μειωμένη ενώ και η ίδια όπως και οι περισσότερες εταιρίες παραγωγής είχε αναγκαστεί να σταματήσει τις δραστηριότητές της για μεγάλο διάστημα.

Σίγουρα πρόκειται για μια εξέλιξη που αφορά ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της αυτοκινητοβιομηχανίας καθώς οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν ένα ή και περισσότερα μοντέλα που εφοδιάζονται με ζάντες BBS. Ωστόσο η αίτηση πτώχευσης δεν σημαίνει απαραίτητα και τερματισμό των εργασιών της εταιρίας αλλά μάλλον είναι ένας τρόπος ώστε να κερδηθεί επιπλέον χρόνος για την αναδιάρθρωση και τη δημιουργία ενός βιώσιμου και κερδοφόρου μοντέλου λειτουργίας. Θεωρείται μάλιστα πολύ πιθανό η νοτιο-κορεάτικη εταιρία NICE Holdings Co που σήμερα είναι ιδιοκτήτρια της BBS να πουλήσει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών σε κάποιον άλλο που ίσως να γνωρίζει καλύτερα το χώρο του αυτοκινήτου.

newsauto.gr

Πηγή: patrastimes.gr