Η πολυπόθητη επιστροφή στην κανονικότητα σηματοδοτεί για την Αχαϊα την είσοδο κατά το δέυτερο εξάμηνο του 2021 στο αστερισμό του κλεισίματος μιλάς σειράς υποθέσεων τα οποία αφορούν στην κατασκευή – ολοκλήρωση μεγάλων έργων υποδομής .

Το κατασκευαστικό χορό αναμένεται να ανοίξει η ολοκλήρωση μέσα στο αμέσως επόμενο διάστημα του διαγωνισμού για την  ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο  με άμεση έναρξη του έργου. Πρόκειται για το νεότερο σιδηροδρομικό έργο με τη σφραγίδα της ΕΡΓΟΣΕ.

Αμέσως μετά αναμένεται να ακολουθήσει  το Αίγιο-Ρίο το οποίο επίσης θα βγάλει ανάδοχο  μέσα στο 2021 και αυτός θα είναι κάποιος μεταξύ των Big-5.

Η ΕΡΓΟΣΕ επίσης θα ξεκινήσει τη δημοπράτηση για το έργο που θα ενώνει το δίκτυο της Πάτρας  δηλαδή την επέκταση του τμήματος  Ρίο-Λιμένας Πάτρας.

Η Πατρών – Πύργου

Εαν όντως έχουν βάση όλα όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας το τελευταίο διάστημα από πλευράς υπουργείου υποδομών και μεταφορών και τον κ. καρανλά τότε μέσα στο επόμενο εξάμηνο πρέπει να… ξεκινήσει η κατασκευή του οδικού άξονα Πάτρα-Πύργος, καθώς στο υπουργείο Υποδομών εκτιμούν ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού (DG Comp) θα προχωρήσει στην έγκριση της αναθεωρημένης σύμβασης παραχώρησης για την ένταξη του έργου στην Ολυμπία Οδό.

Το έργο έχει, ήδη, εξασφαλίσει το πράσινο φως από τη Γενική Διεύθυνση Περιφερειακής Πολιτικής, όπως και από τη Γενική Διεύθυνση για την Εσωτερική Αγορά (DG Grow). Η έγκριση της DG Comp θα σημάνει ότι η ένταξη του έργου στην παραχώρηση της Ολυμπίας Οδού δεν σηματοδοτεί κρατική ενίσχυση.

Το χρηματοδοτικό μοντέλο του έργου προβλέπει τη συμμετοχή Δημοσίου και Ε.Ε. με 224 εκατ. ευρώ και της Ολυμπίας Οδού με 80 εκατ. ευρώ. Επίσης, η σύμβαση παραχώρησης θα επεκταθεί για μία τριετία, ενώ θα δημιουργηθούν δύο σταθμοί διοδίων και δύο σταθμοί εξυπηρέτησης αυτοκινητιστών.

Πηγή: patrastimes.gr