Eν αναμονή της ανανέωσης του συμβολαίου του Λιονέλ Μέσι, τα καλά νέα για τους Καταλανούς έρχονται από το διαδίκτυο.

Όπως ανακοίνωσε η Μπαρτσελόνα ξεπέρασε τους 400 εκατομμύρια ακολούθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επιβεβαιώνοντας ότι είναι η πιο ακολουθούμενη ομάδα στις διάφορες πλατφόρμες.

Οι ακόλουθοι της Μπαρτσελόνα χωρίζονται μεταξύ:

  • 136 εκατομμύρια στο Facebook
  • 118 εκατομμύρια στο Instagram
  • 71 εκατομμύρια στο Twitter
  • 12 εκατομμύρια στο YouTube
  • 9 εκατομμύρια στο TikTok
  • 56 εκατομμύρια σε άλλες πλατφόρμες.

Μεταξύ άλλων πλατφορμών, έχει 33 εκατομμύρια στο Line, πολύ δημοφιλή στην Ασία, και 24 εκατομμύρια μεταξύ των Viber, Snapchat και των δύο κινεζικών κοινωνικών δικτύων Weibo και Douyin. Συγκεκριμένα, στο Dragon ο σύλλογος έχει 13,5 εκατομμύρια οπαδούς.
Από τον Ιούλιο του 2020, έχει αύξηση κατά 35 εκατομμύρια χρήστες, αρκετά για να γεμίσει το Camp Nou 350 φορές. Σε απόλυτους αριθμούς, το προφίλ Instagram έχει αυξηθεί περισσότερο (+10 εκατομμύρια), ενώ σε ποσοστιαία βάση υπάρχει αύξηση του TikTok (+ 101%).

Τα προφίλ των γυναικών της Μπαρτσελόνα είναι επίσης πολύ καλά, αυξάνοντας κατά 62% στο Twitter και 25% στο Instagram.

Πηγή: patrastimes.gr