Πέντε μεγάλα έργα , η εξέλιξη και ολοκλήρωση των οποίων  θα αλλάξει την ατζέντα, σε ότι αφορά στις προοπτικές που θα ανοίγονται για την Δυτική Ελλάδα, τα οποία θα «κουμπώσουν» σε αυτά της «Ολυμπίας οδού», της «Ιονίας οδού», της Γέφυρας «Ρίου – Αντιρρίου» και του νέου λιμανιού, αποτελούν για την κυβέρνηση την προμετωπίδα , προκειμένου να επιτύχει αλλαγή συσχετισμών και κλίματος σε ότι αφορά στη περιοχή.

Την «κορωνίδα» των έργων και του σχεδιασμού αποτελεί η κατασκευή του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος προϋπολογισμού 355 εκατ. ευρώ. Για το συγκεκριμένο έργο στόχος είναι να περάσει ως έργο – γέφυρα στην επόμενη προγραμματική περίοδο για να μην χαθούν κοινοτικοί πόροι. Οι σχετικές ανακοινώσεις αναμένονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον κατά την έλευση του υπουργού υποδομών και μεταφορών Κων. Αχ. Καραμανλή στις 2 Ιουλίου στην Αχαϊκή πρωτεύουσα.

Ακολουθούν  τα έργα προϋπολογισμού  117 εκατ. ευρώ για την  κατασκευής νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας (ΣΚΑ)-Πάτρας στο τμήμα Ροδοδάφνη – ΡΙΟ (Επιδομή, Ηλεκτροκίνηση, Σηματοδότηση).

Να σημειωθεί ότι στα 56 εκατ. ευρώ θα ανέλθει το έργο ηλεκτροκίνηση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη

Την λίστα συμπληρώνουν τα έργα προϋπολογισμού  20 εκατ. ευρώ για την οδική ασφάλεια στο τμήμα Πύργος – Καλό Νερό και της κατασκευής για τα εσωτερικά δίκτυα αποχέτευσης λυμάτων παραλιακών οικισμών της Αιγιαλείας ύψους 23 εκατ. ευρώ .

Σε ότι αφορά γενικότερα τον δυτικό άξονα της χώρας μπορούν να προστεθούν τα έργα ύψους  46 εκατ. ευρώ για την κατασκευή – αναβάθμιση της οδικής σύνδεσης της πόλης της Λευκάδας με τον Οδικό Άξονα «Άκτιο-Δυτικός Άξονας” καθώς και κατασκευή  εγκατάσταση επεξεργασίας αστικών στερεών αποβλήτων (ΑΣΑ) Κέρκυρας ο προϋπολογισμός αγγίζει τα 29 εκατ. Ευρώ.

Πηγή: patrastimes.gr