Κρητικός ιερέας συνδέει ευθέως τον εμβολιασμό του με το ελαφρύ εγκεφαλικό που υπέστη οχτώ ημέρες μετά τη χορήγηση της πρώτης δόσης του εμβολίου της AstraZeneca.

Μεταφέρθηκε στο ΠΑΓΝΗ όπου νοσηλεύτηκε για μερικές ημέρες ενώ μέχρι και σήμερα, εβδομάδες μετά, συνεχίζει να κάνει φυσιοθεραπείες λόγω του κινητικού προβλήματος στη δεξιά πλευρά.

«Είμαι ένας άνθρωπος με συνέπεια και συνέχεια όμως δεν σας κρύβω ότι προβληματίζομαι να κάνω τη δεύτερη δόση. Δεν με αφήνουν και τα παιδιά μου που ανησυχούν ακόμα και για τη ζωή μου» είπε.

Αν και, όπως είπε, οι γιατροί που τον ανέλαβαν κατά την εισαγωγή του στο νοσοκομείο δεν έδειξαν να ασπάζονται απόλυτα την άποψη του, λέγοντας ότι το εγκεφαλικό μπορεί να προκλήθηκε από άλλα υφιστάμενα προβλήματα υγείας όπως το σάκχαρο, η χοληστερίνη ή η υπέρταση, εκείνος πιστεύει έντονα  ότι το εγκεφαλικό σχετίζεται με το εμβόλιο.

Σύμφωνα με το “cretalive.gr”, είναι ένα περιστατικό που συζητείται έντονα στην ενορία του και στην ευρύτερη περιοχή  καθώς είναι πολύ αγαπητός ως άνθρωπος και ως ρασοφόρος.

Ο ιερέας έκανε το εμβόλιο της AstraZeneca. Πριν εμβολιαστεί έδωσε, όπως είπε, πλήρες ιατρικό ιστορικό και μάλιστα γραπτώς. Οχτώ ημέρες μετά και ενώ βρισκόταν σε ένα ξωμονάστηρο, το οποίο καθάριζε για τον εορτασμό του, ένιωσε το δεξί πόδι να μουδιάζει. Ξαφνικά μούδιασε όλη του η πλευρά.

Πηγή: patrastimes.gr