Από τη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου, οι επιβάτες θα εισέρχονται στα λεωφορεία μόνο από τη μπροστινή πόρτα σε 20 γραμμές αστικής και περιαστικής ζώνης του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ. Αυτή η πιλοτική δράση είναι πρωτοβουλία του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) και έχει ως στόχο την αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής.
Οι γραμμές που συμπεριλαμβάνονται αρχικά στο σχέδιο είναι οι εξής:
– Νο 4 (Καλαμαριά-Χαριλάου)
– Νο 7 (Άγιος Ιωάννης-Πανεπιστήμιο)
– Νο 11Τ (Πυλαία-Χαριλάου)
– Νο 24 (Πλατεία Ελευθερίας-Χίλια Δένδρα)
– Νο 26 (Καλλιθέα-Πλατεία Ελευθερίας)
– Νο 28 (Τ.Σ.Ευκαρπίας-Σκλαβενίτης-Παπαγεωργίου-Πανεπιστήμιο)
– Νο 30 (Τριανδρία-Αποθήκη)
– Νο 35 (Μετέωρα-Βενιζέλου)
– Νο 37 (Ν.Σ.Σ.-Βενιζέλου)
– Νο 38 (Νέα Ευκαρπία-Αριστοτέλους)
– Νο 42 (Κορδελιό-Κοιμητήρια Ευόσμου)
– Νο 43 (Τοπικό Ευόσμου)
– Νο 53 (Τοπικό Σίνδου)
– Νο 53 (Τοπικό Σίνδου- Γ’ Φάση ΒΙ.ΠΕ.Θ)
– Νο 59 (Τοπικό Πεύκων)
– Νο 60 (Πανόραμα-Νέο Πανόραμα)
– Νο 61 (Χορτιάτης-Διασταύρωση)
– Νο 90 (Μάλγαρα-Κουφάλια)
– Νο 91 (Τοπικό Λαγκαδά)
– Νο 92 (Κουφάλια-Άθυρα-Ραχώνα)
Η εν λόγω δράση αναμένεται να επεκταθεί σε επιπλέον γραμμές, εφόσον κριθεί αναγκαίο. Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕΘ, Γιάννη Τόσκα, «ο στόλος των αστικών λεωφορείων ανανεώνεται συνεχώς. Το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα προσφέρει σημαντική βελτίωση στις μετακινήσεις. Οι επιβάτες μπορούν να υποστηρίξουν το έργο των αστικών μετακινήσεων πληρώνοντας το εισιτήριο τους, το οποίο είναι από τα οικονομικότερα στην Ευρώπη. Ο ΟΣΕΘ θα καταγράψει τα δεδομένα και σε συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα αναλύσει τα στοιχεία για να ληφθούν οριστικές αποφάσεις για παρεμβάσεις».
Πηγή: naftemporiki.gr