Ο ΟΣΕ αναφέρει ότι το περιστατικό με την αμαξοστοιχία 4245, που κατά τη διάρκεια του δρομολογίου Κάντζα – Άνω Λιόσια κατευθύνθηκε λανθασμένα στις 17:44 της Τετάρτης προς την είσοδο του Μετρό στη γραμμή 3 της ΣΤΑΣΥ, οφείλεται σε «σφάλμα χάραξης του ρυθμιστή κυκλοφορίας».
Από την πλευρά της εισαγγελίας πρωτοδικών της Αθήνας έχει διαταχθεί κατεπείγουσα προκαταρκτική έρευνα. Παράλληλα, ο ρυθμιστής κυκλοφορίας τέθηκε άμεσα σε διαθεσιμότητα και επανεκπαίδευση, με ερωτηματικά ως προς την επόμενη επαγγελματική του εν λόγω θέση.
Όσον αφορά τον μηχανοδηγό, έχει παραβιάσει δύο φωτοσήματα, τα οποία τον προειδοποιούσαν για πιθανή είσοδο σε μη εξουσιοδοτημένη τροχιά. Ωστόσο, ο ΟΣΕ τονίζει ότι δεν υπήρξε καμία απειλή για τους επιβάτες ούτε του προαστιακού ούτε του Μετρό, καθώς ο συρμός κινήθηκε σε σηματοτεχνικά ασφαλή διαδρομή, η οποία δεν είχε την απαραίτητη διαπίστευση χρήσης για συρμούς του Μετρό.
Η σηματοδότηση και η τηλεδιοίκηση που κυριαρχούν μπορεί να λειτουργούν κανονικά από το 2004, διευκολύνοντας την κίνηση των συρμών. Αναφέρεται επίσης ότι οι συρμοί του προαστιακού και του Μετρό διαθέτουν το ίδιο διαλειτουργικό περιτύπωμα, εξασφαλίζοντας απόλυτη συμβατότητα. Έτσι, ακόμα και αν η αμαξοστοιχία είχε εισέλθει στη γραμμή του Μετρό, δεν θα είχε εγκλωβιστεί, όπως αναφέρεται σε άλλα δημοσιεύματα.
Μετά τη παραβίαση των φωτεινών σημάτων από τον μηχανοδηγό, εκείνος σταμάτησε και επικοινώνησε με το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ), όπου δόθηκαν οι απαραίτητες οδηγίες για την παλινδρόμηση και τη χαράξη νέας διαδρομής του κανονικού δρομολογίου. Τέλος, τονίζεται ότι δεν υπήρξε αντίθετη κίνηση συρμού, παρά μόνο πιθανή κυκλοφορία μη εξουσιοδοτημένου συρμού στη γραμμή του Μετρό.
Πηγή: naftemporiki.gr