Βελτίωση Υπηρεσιών και Ικανοποίηση Πολιτών από τη Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης

Βελτίωση Υπηρεσιών και Ικανοποίηση Πολιτών από τη Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης

Η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) διεξήγαγε πρόσφατη έρευνα κοινού, με σκοπό τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών και δράσεων που προσφέρει, τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους πολίτες της χώρας. Η έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε από την Pulse μεταξύ 15-22 Ιουλίου 2024, εξέτασε τις απόψεις 1.417 ατόμων από όλη την Ελλάδα.

Αξιοσημείωτο είναι ότι σχεδόν το 80% των πολιτών που είχαν κάποια επαφή με τη ΔΥΠΑ το τελευταίο εξάμηνο την αξιολόγησαν θετικά. Ειδικότερα, το 78% δήλωσε ότι έχει θετική αντίληψη για τη ΔΥΠΑ, ενώ το 77% εκτίμησε τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που παρέχονται. Επίσης, το 75% της κοινότητας έδωσε θετική αξιολόγηση στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση της ΔΥΠΑ.

Η έρευνα απέδειξε επίσης ότι οι πρωτοβουλίες των τελευταίων ετών, όπως οι δράσεις κατά της ανεργίας, η αναβάθμιση δεξιοτήτων και οι «Ημέρες Καριέρας», έχουν ψηλή θετική αποδοχή. Ο διοικητής της ΔΥΠΑ, Σπύρος Πρωτοψάλτης, δήλωσε ότι τα αποτελέσματα επιβεβαιώνουν την πρόοδο των προσπαθειών για την παροχή σύγχρονων υπηρεσιών.

Αναφορικά με την αναβάθμιση των δεξιοτήτων, το 64% των συμμετεχόντων θεωρεί τις σχετικές υπηρεσίες ως σημαντικές για την προώθηση των εργαζομένων και ανέργων. Παράλληλα, το 62% εκτιμά τα προγράμματα που υποστηρίζουν τις επιχειρήσεις για την πρόσληψη ανέργων. Εντύπωση προκαλεί ότι το 59% αναγνωρίζει τον σημαντικό ρόλο της ΔΥΠΑ στην ενίσχυση τεχνικών επαγγελμάτων με ελλείψεις στην αγορά εργασίας.

Η ΔΥΠΑ έχει σκοπό να αλλάξει την εικόνα της στα μάτια των πολιτών, μεταβαίνοντας από την αντίληψη ενός οργανισμού που παρέχει βεβαιώσεις προς έναν οργανισμό που επενδύει στον άνθρωπο και την απασχόληση. Με την ενίσχυση αυτής της στρατηγικής, θεωρείται ότι η ΔΥΠΑ μπορεί να καταστεί ο πιο αξιόπιστος σύνδεσμος για τις ανάγκες της αγοράς εργασίας.

Πηγή: naftemporiki.gr