Αισθητική και Δημιουργικότητα στην Ουρά του Αεροδρομίου

Αισθητική και Δημιουργικότητα στην Ουρά του Αεροδρομίου

Για πολλούς, ο έλεγχος στο αεροδρόμιο και η ουρά που απαιτείται μπορεί να είναι μια δύσκολη διαδικασία. Ωστόσο, μια νέα τάση που έχει εμφανιστεί προσφέρει μια διαφορετική προοπτική. Συγκεκριμένα, οι χρήστες των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, κυρίως στο Tik Tok, το Instagram και το Pinterest, έχουν αρχίσει να μοιράζονται φωτογραφίες από τα αντικείμενα που τοποθετούν σε καλάθια κατά τη διάρκεια του ελέγχου ασφαλείας.

Η τάση αυτή, γνωστή ως «αισθητική του καλαθιού αεροδρομίου», περιλαμβάνει μια προσεγμένη παρουσίαση καθημερινών αντικειμένων όπως γυαλιά ηλίου, παπούτσια και είδη υγιεινής, ενώ προσφέρει μια διασκεδαστική αποτύπωση του ταξιδιωτικού τρόπου ζωής. Έχει γίνει δημοφιλής, καθώς οι χρήστες επιδιώκουν να δημιουργήσουν την ιδανική εικόνα του καλαθιού τους.

Ωστόσο, αυτή η τάση έχει προκαλέσει ανησυχίες, καθώς η διαδικασία ελέγχου στον αερολιμένα είναι συνήθως γρήγορη και απαιτεί συγκέντρωση. Πολλοί αρθρογράφοι, όπως η New York Post, έχουν χαρακτηρίσει αυτή την τάση «χρονοβόρα», υποστηρίζοντας ότι οι influencers επιβαρύνουν τις γραμμές TSA. Η βρετανική εφημερίδα Metro μάλιστα προειδοποιεί τους επιβάτες ότι υπάρχει κίνδυνος να γίνουν «το πιο μισητό άτομο στο αεροδρόμιο» αν καθυστερούν την εξυπηρέτηση.

Αξιοσημείωτο είναι ότι πολλοί επιβάτες εκφράζουν έντονα την απογοήτευσή τους μέσω σχολίων στα βίντεο που δείχνουν γυναίκες να οργανώνουν προσεκτικά τα αντικείμενά τους στο έδαφος. Παρά τις ανησυχίες όμως, μια influencer ανέφερε ότι είναι καλύτερο να πραγματοποιούνται αυτές οι φωτογραφήσεις αφού έχει ολοκληρωθεί ο έλεγχος ασφαλείας.

Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί ότι τακτοποιημένα καλάθια στο αεροδρόμιο μπορεί να μην είναι τόσο υγιεινά όσο φαίνονται. Μελέτες δείχνουν ότι οι επιφάνειες στους ελέγχους είναι γεμάτες μικρόβια, επομένως η χρήση απολυμαντικού χεριών είναι απαραίτητη.

Τη στιγμή που οι μάρκες εκμεταλλεύονται αυτή την τάση προς όφελός τους, όπως φαίνεται από την αυξανόμενη επιτυχία των εμπόρων λιανικής και των εκδοτών βιβλίων, οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζουν να πειραματίζονται με την αισθητική καταθέτοντας την υπογραφή τους σε ένα παγκόσμιο φαινόμενο.

Πηγή: newsbomb.gr