«Το πρόβλημα με την εξυπηρέτηση των πολιτών δυστυχώς είναι εξίσου σημαντικό με το πρόβλημα των εκκρεμών συντάξεων» δήλωσε o εκπρόσωπος Τύπου του ΕΦΚΑ, Όμηρος Τσάπαλος.

«Οι καταγγελίες που έχουμε είναι πάρα πολλές. Είμαστε πρώτοι σε κατηγορίες για ελλιπή εξυπηρέτηση στον Συνήγορο του Πολίτη. Δεν τιμά κανέναν αυτή η κατάσταση και πρέπει να αλλάξει. Η πανδημία συνέβαλε στο να επιδεινωθεί το πρόβλημα (σ.σ. της μη εξυπηρέτησης). Υπάρχει πάρα πολύ μεγάλος αριθμός κλήσεων που δέχονται καθημερινά τα υποκαταστήματα. Στον ΕΦΚΑ αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα και του χαλασμένου και του κατεβασμένου τηλεφώνου» συμπλήρωσε, προαναγγέλλοντας την δημιουργία μια νέας τηλεφωνικής γραμμής.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τον κ. Τσάπαλο, δημιουργείται ένα νέο ενιαίο τηλεφωνικό κέντρου για όλους τους εποπτευόμενους φορείς του υπουργείου Εργασίας. «Ο πενταψήφιος αριθμός θα είναι δωρεάν, θα εξυπηρετεί 24 ώρες το 24ώρο, 7 μέρες την εβδομάδα, ενώ ημερησίως θα εξυπηρετεί έως 30.000 κλήσεις».

Πηγή: patrastimes.gr