Ο προδιαβήτης είναι καμπανάκι οτι μπορεί να γίνεις διαβητικός – μπορείς να το προλάβεις

Έχετε προδιαβήτη; Δεν είστε μόνοι. Ένα ποσοστό της τάξης του 15% στον Ελληνικό πληθυσμό.έχει διαγνωσθεί.

Αυτό σημαίνει ότι οι τιμές του σακχάρου είναι υψηλότερες από το κανονικό, αλλά δεν είναι τόσο υψηλές ώστε να έχετε διαβήτη. Συνήθως είναι ένα σημάδι ότι το σώμα σας δεν χρησιμοποιεί καλά την ινσουλίνη. Ινσουλίνη, είναι η ορμόνη που βοηθά το σώμα να μετατρέψει τη γλυκόζη ή τη ζάχαρη σε ενέργεια.

Ο Προδιαβήτης μπορεί να είναι μια τρομακτική διάγνωση, όμως δεν είναι θανατική ποινή.
Μπορεί να είναι μια κλήση αφύπνισης για να δώσετε περισσότερη προσοχή στο σώμα σας και να κάνετε αλλαγές για την πρόληψη ή την καθυστέρηση του διαβήτη τύπου

Ταυτόχρονα, αυτές οι αλλαγές θα μειώσουν τις πιθανότητες καρδιαγειακών παθήσεων και άλλων προβλημάτων υγείας οδηγώντας σε μια μακρύτερη και υγιή ζωή.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές για να ξεκινήσετε:
Χάστε 5-7 % του σωματικού σας βάρους

Όταν έχετε πολύ βάρος για να χάσετε, είναι τρομακτικό να σκεφτείτε τη δουλειά που θα χρειαστεί. Ο καθορισμός στόχου 5-7 τοις εκατό, κάνει την απώλεια βάρους να φαίνεται πιο εύκολη. Με αυτό τον τρόπο θα βοηθήσετε στη μείωση της φλεγμονής, που είναι ένα σύμπτωμα της αντίστασης στην ινσουλίνη.

Βάλτε την άσκηση στη ζωή σας

Όταν ασκείστε, το σώμα σας χρησιμοποιεί το σάκχαρο στο αίμα για να τροφοδοτήσει την προπόνηση. Με την πάροδο του χρόνου, η σωματική δραστηριότητα μπορεί να μειώσει τα συνολικά επίπεδα γλυκόζης.

Στόχος είναι 30 λεπτά την ημέρα, 5 ημέρες την εβδομάδα. Δεν χρειάζεται να κάνετε τίποτα πολύ έντονο. Μπορείτε:
Να πηγαίνετε για μια γρήγορη βόλτα
Να δοκιμάστε αερόβια γυμναστική
Να ξεκινήσετε μαθήματα χορού
Να κάνετε Ποδήλατο

Αλλάξτε τη διατροφή σας

Θα πρέπει να μείνετε μακριά από επεξεργασμένα τρόφιμα με προσθήκη ζάχαρης. Αυτά είναι είδη όπως αναψυκτικά, πατατάκια, μπισκότα ή οτιδήποτε προέρχεται από λευκά άλευρα. Αυτά τα τρόφιμα δεν έχουν καθόλου θρεπτικά συστατικά και θα προκαλέσουν αύξηση του σακχάρου στο αίμα σας.

Προσπαθήστε να προσθέσετε στην διατροφή σας περισσότερα:

Προϊόντα ολικής άλεσης
Ξηρούς καρπούς
Φρούτα
Λαχανικά
Άπαχες πρωτεΐνες

Δεν είναι πάντα εύκολο να τρώτε υγιεινά. Μπορεί να είναι ευκολότερο εάν ξεκινήσετε με μικρές αλλαγές όπως:
Τρώτε μικρότερες μερίδες
Αποφύγετε τα πολλά αναψυκτικά
Προσθέστε λαχανικά στη διατροφή σας
Αποφύγετε τα τηγανιτά φαγητά

Στην χώρα μας, μια ελληνική φαρμακευτική εταιρία, η LIBYTEC παρακολουθώντας τις διεθνείς επιστημονικές εξελίξεις δίνει μεγάλη σημασία στην πρόληψη και τον προδιαβήτη και με κάψουλες βασισμένες σε πατενταρισμένα φυτικά προϊόντα από την ελληνική γη δίνει αποτελεσματικές λύσεις για να μην φτάσει ο προδιαβήτης να εξελιχθεί σε διαβήτη.

Σταματήστε το κάπνισμα

Μελέτες δείχνουν ότι τα άτομα που καπνίζουν έχουν περισσότερες πιθανότητες πρόγνωσης προδιαβήτη από τους μη καπνιστές. Τα υψηλά επίπεδα νικοτίνης δυσκολεύουν το σώμα σας να χρησιμοποιήσει την ινσουλίνη. Είναι σημαντικό να μιλήσετε με το γιατρό σας σχετικά με το πώς να το σταματήσετε.

Μη ξεχνάτε να κάνετε συχνά εξετάσεις

Ο γιατρός σας μπορεί να ελέγξει το σάκχαρο στο αίμα για να δει την πορεία σας. Θα σας ενημερώσει εάν οι αλλαγές στον τρόπο ζωής σας λειτουργούν καθώς κι αν πρέπει να προσθέσετε κάποιο συμπλήρωμα για να βοηθήσετε τον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα.

Ό, τι κι αν κάνετε, μην αγνοείτε τον Προδιαβήτη. Κάντε αλλαγές στον τρόπο ζωής σας και συνεργαστείτε με το γιατρό σας. Θα αισθανθείτε καλύτερα και θα βοηθήσετε στην
πρόληψη ή καθυστέρηση του διαβήτη. Αποτελεσματική λύση δίνει και η LIBYTEC με προϊόντα από την ελληνική ύπαιθρο που έχουν μελετηθεί κι έχουν αποδεδειγμένη
αποτελεσματικότητα.

Πηγή: patrastimes.gr