Η Delta AirLines κατέθεσε αγωγή κατά της CrowdStrike, κατηγορώντας την για παραβίαση σύμβασης και αμέλεια, έπειτα από ένα σοβαρό blackout τον Ιούλιο που είχε ως αποτέλεσμα τη βλάβη εκατομμυρίων υπολογιστών και 7.000 ακυρώσεις πτήσεων. Σύμφωνα με τη Delta, αυτό το γεγονός οδήγησε σε μείωση των εσόδων της κατά 380 εκατομμύρια δολάρια και προκάλεσε επιπλέον κόστος της τάξης των 170 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η ελαττωματική ενημέρωση λογισμικού είχε αντίκτυπο στους υπολογιστές που λειτουργούσαν με το λειτουργικό σύστημα Windows της Microsoft. Η Delta υποστήριξε στη μήνυσή της ότι το λογισμικό Falcon της CrowdStrike δημιούργησε και εκμεταλλεύτηκε μία μη εξουσιοδοτημένη δίοδο στα Windows, κάτι που η αεροπορική εταιρεία δήλωσε ότι δεν θα είχε ποτέ επιτρέψει.
Η Delta ζήτησε αποζημίωση για τις ζημίες που υπέστη, συμπεριλαμβανομένων νομικών εξόδων και τιμωρητικών αποζημιώσεων, χαρακτηρίζοντας το γεγονός ως «παγκόσμια καταστροφή». Αναφέρθηκε επίσης ότι αν η CrowdStrike είχε δοκιμάσει το ελλατωματικό update, τουλάχιστον σε έναν υπολογιστή, αυτός θα είχε κολλήσει.
Αυτή η αποτυχία στην ενημέρωση συνέβη παρά το γεγονός ότι η Delta είχε απενεργοποιήσει τις αυτόματες ενημερώσεις από την CrowdStrike, αλλά η ενημέρωση έφτασε στους υπολογιστές της ούτως ή άλλως, σύμφωνα με την αεροπορική εταιρεία.
Πηγή: naftemporiki.gr