Η σταθερή πορεία των ηλεκτρονικών πωλήσεων και οι προτιμήσεις των καταναλωτών στα επώνυμα είδη

Η σταθερή πορεία των ηλεκτρονικών πωλήσεων και οι προτιμήσεις των καταναλωτών στα επώνυμα είδη

Σύμφωνα με την ανάλυση του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GR.EC.A) για την περίοδο από 01/04/2024 έως 30/06/2024, παρατηρείται σταθερότητα στο κοινό των online πωλήσεων και στις προτιμήσεις του για επώνυμα προϊόντα. Η αναφορά εξετάζει έξι κλάδους του ηλεκτρονικού εμπορίου: μόδα, τεχνολογία, φαρμακευτικά είδη, είδη σπιτιού, athleisure και καλλυντικά.

Ο κλάδος των καλλυντικών παρουσίασε μια αξιόλογη πορεία, με μια σταθερή κίνηση τις πρώτες ημέρες του Απριλίου και ένα καλύτερο δεύτερο μισό, παρά τις μικρές διακυμάνσεις του μήνα. Η πλειοψηφία της επισκεψιμότητας προήλθε κυρίως από το mobile κανάλι, το οποίο παρέμεινε κυρίαρχο. Τα σημαίνοντα search terms αφορούσαν επώνυμα προϊόντα, ενδεικτικά hermes samarcande και Dior, με τη δαπάνη μέσω mobile να φτάνει το x3.5 σε σχέση με το desktop.

Αναφορικά με τα είδη μόδας, το τρίμηνο ξεκίνησε δυναμικά, αλλά λίγο αργότερα παρουσίασε ελαφρώς πτωτική πορεία. Το κύριο κοινό είναι γυναίκες, με τις ηλικίες 25-34 να έχουν τη μεγαλύτερη συμμετοχή. Το mobile κανάλι κυριάρχησε, οδηγώντας σε αυξημένες δαπάνες, κυρίως για branded προϊόντα όπως φορέματα και παπούτσια. Η δαπάνη μέσω mobile σε σχέση με το desktop ανήλθε στο x6.5.

Στον τομέα της τεχνολογίας, η κίνηση τον Απρίλιο παρουσίασε έντονες αυξομειώσεις, με τους άνδρες και τις ηλικίες 25-34 να κυριαρχούν. Το mobile κατέχει ηγετική θέση, ενώ υπήρξαν σημαντικές αναζητήσεις για προϊόντα όπως iPhone και πλυντήρια ρούχων. Η δαπάνη μέσω mobile σε αυτή την κατηγορία ανήλθε στο x1.8.

Στα είδη φαρμακείου, τον Απρίλιο καταγράφηκε αυξημένη κίνηση, με τους περισσότερους χρήστες να προέρχονται από το mobile κανάλι. Άνδρες και γυναίκες είχαν σχεδόν ίση συμμετοχή, με τις βασικές αναζητήσεις να σχετίζονται με προϊόντα όπως la roche posay. Η δαπάνη μέσω mobile σε σχέση με το desktop ανήλθε στο x4.

Στον τομέα των προϊόντων σπιτιού, οι πρώτες ημέρες του Απριλίου παρουσίασαν ελαφρώς αυξημένη κίνηση, που αργότερα μειώθηκε, αλλά οι τελευταίες ημέρες του Μαΐου είδαν μια σταθερή πορεία. Η πλειοψηφία της επισκεψιμότητας προήλθε από το mobile, με τα σημαντικότερα search terms να περιλαμβάνουν έπιπλα και αξεσουάρ σπιτιού. Η δαπάνη μέσω mobile σε σχέση με το desktop ανήλθε στο x3.5.

Τέλος, στον τομέα athleisure, τον Απρίλιο παρατηρήθηκαν οι μικρότερες διακυμάνσεις, με σταθερό κοινό κυρίως άνδρες 25-44. Η κίνηση παρουσίασε αυξομειώσεις, με σημαντικά branded αναζητήσεις και τη δαπάνη μέσω mobile να αγγίζει το x3.5.

Πηγή: naftemporiki.gr