Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού για την Ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης

Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού για την Ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης

Το Στρατηγικό Σχέδιο Τουρισμού για την πόλη της Θεσσαλονίκης προτείνει πέντε ουσιώδεις στρατηγικούς άξονες, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για μία δυναμική τουριστική ανάταξη και ενίσχυση της τουριστικής ταυτότητας της πόλης. Το σχέδιο αυτό αναπτύχθηκε από τον ΣΕΤΕ, το ΙΝΣΕΤΕ, τη Marketing Greece και τη Deloitte, και παρουσιάστηκε πρόσφατα σε εκδήλωση στο δημαρχείο, για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ) και του δήμου.

Οι στρατηγικοί άξονες περιλαμβάνουν: τη βελτίωση και ανάπτυξη υποδομών, την αναβάθμιση και προώθηση του τουριστικού προϊόντος, την ψηφιακή αναβάθμιση και μετασχηματισμό, την προστασία του περιβάλλοντος και την αειφορία, καθώς και την ενίσχυση δεξιοτήτων και ανάπτυξη επιχειρηματικότητας. Το σχέδιο συνοδεύεται και από ένα Προτεινόμενο Πλάνο Δράσεων για την επόμενη διετία.

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, τόνισε τη σημασία ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου για την ανάπτυξη του προορισμού, επισήμαναν τη συνεργασία μεταξύ διάφορων φορέων της τουριστικής βιομηχανίας. Όπως σημείωσε, η διαρκής επικοινωνία μεταξύ του δήμου, του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, του ΟΤΘ, της Marketing Greece και της Deloitte έχει καταστήσει το σχέδιο έναν σύγχρονο οδηγό για την εξέλιξη του τουρισμού στην πόλη.

Η Ιωάννα Δρέττα, πρόεδρος της Marketing Greece, υπογράμμισε την ενίσχυση της Σύμπραξης Τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας, που δημιουργήθηκε το 2020 και περιλαμβάνει ποικίλους σημαντικούς φορείς του τουρισμού. Όλοι οι εταίροι της σύμπραξης καλούνται να συμβάλουν στην υλοποίηση του νέου στρατηγικού σχεδίου.

Ο Ηλίας Κικίλιας, γενικός διευθυντής του ΙΝΣΕΤΕ, αναφέρθηκε στα έργα που έχουν γίνει στο πλαίσιο της μελέτης «Ελληνικός Τουρισμός 2030 | Σχέδια Δράσης», επισημαίνοντας τη σημασία της δημόσιας διαβούλευσης και της συνεργασίας μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Μετά την πανδημία, η Θεσσαλονίκη δείχνει σημάδια ανάκαμψης, όπως τονίζει ο Στέφανος Παπανίκος, αλλά υπάρχουν προκλήσεις που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Το στρατηγικό σχέδιο περιλαμβάνει 76 δράσεις που στοχεύουν στο να καταστήσουν την πόλη κορυφαίο προορισμό τουρισμού πόλης στη Νοτιανατολική Ευρώπη.

Ο Νίκος Διαμαντόπουλος, γενικός διευθυντής της Marketing Greece, τόνισε ότι το προτεινόμενο πλάνο δράσεων είναι αποτέλεσμα της βαθιάς γνώσης του προορισμού από τη Marketing Greece και της συνεργασίας με τους φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης και του ιδιωτικού τομέα.

Πηγή: naftemporiki.gr