Βαθιά ανάσα σε ότι αφορά την διαχείριση του κυκλοφοριακού φορτίου και την αντιμετώπιση στη διάρκεια ωρών αιχμής φαινομένων μποτιλιαρίσματος σε καθοριστικά για την ροή των οχημάτων σημεία , μπορεί να πάρει η Πάτρα μέσα από 8 σημειακές απλές κινήσεις.
Βασική προϋπόθεση, η εγκατάλειψη της ξεπερασμένης επιλογής χρήσης των φωτεινών σηματοδοτών και το πέρασμα στην “εποχή” των κυκλικών κόμβων. Λύση η οποία προ πολλού έχει επιλεγεί στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Τα σημεία στα οποία η κατασκευή κυκλικών κόμβων θα οδηγήσει σε κυκλοφοριακή ανακούφιση είναι οι διασταυρώσεις της Παπαδιαμαντοπούλου στο τέλος Μίνι Περιμετρικής, της ΝΕΟ Πατρών-Αθηνών και Διγενή Ακρίτα, Τόφαλος, ΝΕΟ και Αρέθα, Πατρών Κλάους και Βενιζέλου, Βενιζέλου και Γ. Παπανδρέου, Καλαβρύτων και Γ. Παπανδρέου, Ακτή Δυμαίων και Βενιζέλου.
Η συγκεκριμένη πρόταση αποτελεί μία από τις προτάσεις «κλειδιά» του Τεχνικού Επιμελητηρίου Δυτικής Ελλάδας προς την Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, προς ένταξη το νέο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2021-2027».
Πηγή: patrastimes.gr