Η σχολική κοινότητα της Πάτρας βιώνει απίστευτες καταστάσεις δύο μόλις εικοσιτετράωρα μετά το άνοιγμα των σχολείων, καθώς η εφαρμογή των μέτρων για την προστασία από τον κορονοϊό, φέρνει στο προσκήνιο την παθογένεια που υπάρχει στο σύστημα εδώ και χρόνια.

Με «όπλο» την μάσκα, αυτή τη φορά επιχειρείται να συγκαλυφθούν προβλήματα και πολιτικές οι οποίες έχουν καταστήσει ανοχύρωτη την δημόσια εκπαίδευση στην περιοχή, όχι μόνο στις ημέρες της πανδημίας αλλά και υπό «φυσιολογικές» συνθήκες.

Σύμφωνα με έρευνα του patrastimes.gr την ώρα που στα σχολεία της Πάτρας δίνεται από εκπαιδευτικούς και την συντριπτική πλειοψηφία των γονιών η …μάχη της μάσκας, η πολιτεία κρατάει κλειδωμένες πολλές αίθουσες σε σχολικά συγκροτήματα, οι οποίες θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν, προκειμένου να δημιουργηθούν περισσότερα τμήματα , να μην «σαρδελοποιούνται» οι μαθητές και να τηρούνται καλύτερες συνθήκες υγιεινής και προστασίας από τον covid-19.

Χαρακτηριστικές είναι οι περιπτώσεις του 1ου και 10ου Γυμνασίου στην Πάτρα, όπου υπάρχουν αίθουσες έτοιμες για να φιλοξενήσουν μαθητές, αλλά για να γίνει αυτό απαιτείται η πρόσληψη ωρομίσθιων και αναπληρωτών καθηγητών. Η επιλογή ωστόσο είναι να μείνουν κλειστές και με «όπλο» την μάσκα κατά του κορονοϊού, να στοιβάζονται οι μαθητές ο ένας πάνω στον άλλο σε τμήματα των 25 και 27 ατόμων.

Μάσκες με …αρώματα

Όπως επεσήμανε ο πρόεδρος της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων  της Πάτρας Τίμος Πατρινός, μιλώντας στους patrastimes.gr , υπήρξαν καταγγελίες από γονείς, σύμφωνα με τις οποίες, σε σχολεία της Πάτρας, οι μάσκες είχαν μυρωδιά μηχανουργείου αλλά ακόμα και συνθετικής ύλης που παρέπεμπε σε εποχικές στολές .

Καθαρίστριες μπαλαντέρ

Σοβαρότατα προβλήματα υπάρχουν και στον τομέα της καθαριότητας των σχολικών μονάδων, καθώς σε πολλές περιπτώσεις – ιδιαίτερα στα νηπιαγωγεία – οι καθαρίστριες δεν επαρκούν, με αποτέλεσμα οι υπάρχουσες να γίνονται «μπαλαντέρ» και να πηγαίνουν από το ένα κτίριο στο άλλο.

Πηγή: patrastimes.gr