Eνώ το 2020 θα μείνει στην ιστορία του ταξιδιού γνωστό για τη σημαντική παύση στις διακοπές και τα ταξίδια παγκοσμίως, ένα θετικό αποτέλεσμα της συγκεκριμένης κρίσης είναι το γεγονός ότι οι εκπρόσωποι του χώρου -από αεροπορικές και ξενοδοχεία, μέχρι και εστιατόρια- άρχισαν να βρίσκονται σε εγρήγορση και να αναζητούν τρόπους για την ανάπτυξη και την προσθήκη της τεχνολογίας στις υπηρεσίες τους, έτσι ώστε η ψηφιοποίηση και αυτοματοποίηση των ταξιδιών, με απώτερο σκοπό την υγεία όλων, να αποτελούν τη νέα πραγματικότητα.

Στον τομέα της φιλοξενίας και των αεροπορικών ταξιδιών, η ανάγκη κοινωνικής απόστασης βοήθησε στην επιτάχυνση των εργασιών για την επίτευξη online υπηρεσιών όπως το check-in, η παραγγελία φαγητού, η ανάκτηση τιμολογίων και η επεξεργασία επιστροφών προκαταβολών. Το 2021 αναμένεται ότι το check-in χωρίς επαφή και η χρήση smartphone κατά τη διάρκεια της ταξιδιωτικής εμπειρίας θα γίνουν ο κανόνας, με νέες και ταχύτερες διαδικασίες που θα απλουστεύσουν ακόμη περισσότερο το ταξίδι γενικότερα.

Σε παρόμοιο πνεύμα, ενώ η τεχνητή νοημοσύνη (AI) υπάρχει εδώ και δεκαετίες, η COVID-19 ενίσχυσε την ανάγκη για γρηγορότερους χρόνους απόκρισης και αυξημένη εξατομίκευση, επιταχύνοντας έτσι τη χρήση της και στα ταξίδια, όπως οι εικονικοί βοηθοί που λειτουργούν με τεχνολογία AI και βελτιστοποιούν τη διαδικασία κράτησης.

Συνολικά, σύμφωνα με το Travel Pulse, θα είναι η υιοθέτηση της καινοτομίας που θα καθορίσει πραγματικά τους επόμενους μήνες. Αυτό σημαίνει ότι οι ταξιδιωτικές εταιρείες που θα ενεργήσουν για να αγκαλιάσουν νέες ψηφιακές υπηρεσίες θα αποκομίσουν και τα οφέλη.

Η τεχνολογία θα αποτελέσει βασικό στοιχείο για τη βιομηχανία των ταξιδιών το 2021, με πολλούς ανθρώπους να πιστεύουν ότι θα είναι ζωτικής σημασίας για τον έλεγχο των κινδύνων για την υγεία ενώ βρίσκονται ήδη εν κινήσει σε κάποιον ταξιδιωτικό προορισμό.

Η Booking.com διαπίστωσε, μάλιστα, ότι περισσότεροι από τους μισούς (53%) των ταξιδιωτών θέλουν επιλογές τεχνολογίας για κρατήσεις εστιατορίων τελευταίας στιγμής και το ένα πέμπτο (21%) ελπίζει να χρησιμοποιήσει μηχανήματα αυτοεξυπηρέτησης αντί να έχει πρόσωπο με πρόσωπο επαφές με εκείνους που εργάζονται στον ταξιδιωτικό τομέα.

Πηγή: patrastimes.gr